ببینید؛ از بسته الحاقی رایگان گاد آو وار رگناروک رونمایی شد

به گزارش مجله همراهان، استودیوی سانتا مونیکا (Santa Monica)، به تازگی از بسته الحاقی رایگان والهالا (Valhalla) برای بازی گاد آو وار رگناروک رونمایی نموده است.

ببینید؛ از بسته الحاقی رایگان گاد آو وار رگناروک رونمایی شد

والهالا خاتمهی بر وقایع گاد آو وار رگناروک خواهد بود که کریتوس را در یک سفر عمیقاً شخصی و تامل برانگیز قرار می دهد. او پس از نبردی سرنوشت ساز علیه اودین و جدا شدن از آترئوس، مسیری را برای خود تدارک دیده است که قبلا هرگز فکرش را نمی کرد. کریتوس که تنها با همراهی میمیر به سواحل مرموز والهالا کشانده شده، وارد اعماق ناشناخته آن می گردد تا بر آزمون های درونی خود غلبه کند و با پژواک هایی از گذشته اش روبرو گردد.

تیم سازنده در استودیوی سانتا مونیکا خود را به چالش کشیده تا چیزی متفاوت از آنچه قبلا در تاریخ سری خدای جنگ صورت گرفته، بسازد. این بسته الحاقی همان سیستم مبارزه ای را که در گاد آو وار مشاهده نموده و دوست داشته اید را به نوعی گرامی داشته و البته آن را با عناصر تازه و الهام گرفته از ژانر روگ لایت ترکیب می نماید.

هر مرحله ای در والهالا شما را تشویق می نماید تا بر جنبه های مختلف سلاح های کریتوس تسلط پیدا کنید، زیرا در طول مسیر با ترکیب های جدیدی از دشمنان و بعضی شگفتی ها روبرو می شوید. در والهالا، شکست در نبرد خاتمه روحیه یک جنگجو نیست. اگر کریتوس شکست بخورد، بیرون از درها دوباره بیدار شده و برای کوشش بعدی آماده می گردد. در طول هر مرحله، شما موارد جدیدی یاد خواهید گرفت و با چالش هایی که والهالا ارائه می نماید، سازگار خواهید شد. هرچه بیشتر بر آن چالش ها غلبه کنید، منابع بیشتری بدست خواهید آورد که می توانید برای ارتقای دائمی که بر کریتوس و حتی خود والهالا تاثیر می گذارد، بهره ببرید. جمع آوری پاداش ها و تجربه در طول مراحل به شما یاری می نماید تا هر چه بیشتر به کشف اسرار موجود در انتظار کریتوس نزدیک شوید.

کریتوس همیشه به تمام سلاح های خود و درخت های مهارتی کاملاً ارتقا یافته دسترسی خواهد داشت، اما باید برای هر مرحله به یک سپر و مسیر خشم اسپارتان متعهد گردد. همانطور که بر چالش های والهالا غلبه می کنید و اعماق آن را کاوش می کنید، بین اینکه کدام پرک را انتخاب کنید، کدام حمله رونیک را بهره ببرید و غیره در کوشش خواهید بود. هر مرحله می تواند بر اساس پاداش هایی که انتخاب می کنید متفاوت باشد. آمادگی مناسب، سازگاری با چالش پیش رو و تسلط بر توانایی هایتان عناصری کلیدی خواهند بود.

از طرفی زره ها در والهالا تنها تزئینی هستند، بنابراین هنگام شخصی سازی بیشتر به ظاهر خود توجه داشته باشید. در این میان لازم به ذکر است که والهالا دارای پنج درجه سختی است که به طور ویژه برای گیم پلی منحصربه فرد آن طراحی و تنظیم شده است. هر درجه دشواری پاداش هایی را که از نبرد بدست می آورید افزایش می دهد و می توانید آزادانه بین آن ها جابه جا شوید.

همانطور که مهارت های شما رشد می نماید، تشویق می شوید تا بعضی از درجه های دشواری بالاتر را امتحان کنید تا جوایز بیشتری کسب کنید و تسلط خود را بر آیتم های کریتوس آزمایش کنید. از بین پنج گزینه، می توانید سطح چالشی را که برای شما سرگرم کننده ترین است انتخاب کنید. برای یاری به شخصی سازی بیشتر تجربه گیم پلی، محتوای دانلودی رایگان رگناروک، تنظیمات دردسترس پذیری مختلفی را نیز ارائه می نماید.

والهالا یک تجربه مجزا از بازی اصلی است، بنابراین لازم نیست که نگران ورود بدون ارتقاء، تجهیزات یا پیشرفت در داستان باشید. با این حال، اگر نگران داستان یا حتی اسپویل های مربوط به گیم پلی هستید، توصیه می گردد که ابتدا بازی اصلی را تجربه کنید و والهالا را به عنوان خاتمهی بر داستان نسخه اصلی به خاتمه برسانید. در نهایت سانتا مونیکا بیان نموده که تعطیلات خوشی را برای همه آرزو نموده و از حمایت های باورنکردنی ای که در سال گذشته به آن ها نشان داده شده، صمیمانه سپاسگزاری می نماید.

گاد آو وار رگناروک هم اکنون روی پلی استیشن 4 و 5 در دسترس است. بسته الحاقی والهالا در 12 دسامبر (21 آذر) به صورت رایگان عرضه می گردد. در ادامه می توانید تریلر منتشر شده را مشاهده کنید.

منبع: Gematsu

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 19 آذر 1402 بروزرسانی: 19 آذر 1402 گردآورنده: hmvd.ir شناسه مطلب: 2339

به "ببینید؛ از بسته الحاقی رایگان گاد آو وار رگناروک رونمایی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ببینید؛ از بسته الحاقی رایگان گاد آو وار رگناروک رونمایی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید