تازه ترین تصاویر از یاسمین مقبلی و همکارانش در ایستگاه فضایی بین المللی

به گزارش مجله همراهان، ایستگاه بین المللی فضایی در اینستاگرام تصاویری نو از روند پیشروی تحقیقات فضانوردان را منتشر نموده است.

تازه ترین تصاویر از یاسمین مقبلی و همکارانش در ایستگاه فضایی بین المللی

صفحه رسمی ایستگاه بین المللی فضایی در اینستاگرام اطلاعات جالب توجهی را درباره اقداماتی که این روزها فضانوردان را حسابی مشغول خود نموده در صفحه رسمی اش منتشر نموده است.

فضانوردان ایستگاه فضایی این روزها با تمام توان به همکاری با دانشمندان نماینده ناسا و شرکای بین المللی شان که در حال جمع آوری اطلاعات روانشناسی و فیزیولوژیک درباره اعضا و کارمندان ایستگاه هستند، می پردازند. در ادامه تصاویری از این همکاری را مشاهده می کنید.

تصویر یک) لورال او هارا، فضانورد ناسا با نمونه های سلول هایی شبیه سلول مغز برای مطالعه زیست شناسی پیری مغز در فضا مشغول به کار است. نتایج این تحقیقات احتمالا اطلاعات عمیق تری را درباره نشانه های افزایش سرعت پیری در فضا و بیماری نورودژنراتیو در زمین را در اختیار دانشمندان قرار خواهد داد.

تصویر دو) آندرئاس موگنسن فضانورد آژانس فضایی اروپایی با یک میکروسکوپ در حال مشاهده تصاویری از نمونه سلول های شبیه سلول مغز برای مطالعه زیست شناسی پیری مغز در فضا است.

  • تصور این مقیاس شگفت انگیز کیهانی هم دیوانه کننده است!
  • دروازه جهنم روی زمین / آتشی که خاموش نمی گردد

تصویر سه) ساتوشی فوروکاوا، فضانورد آژانس اکتشافات هوا فضای ژاپن، میکروسکوپ را خاموش نموده و نمونه ها را برای مطالعه زیست شناسی فضایی سلولی گراویسنینگ را از آن خارج می نماید. این تحقیقات ممکن است به درمان بیماری هایی مثل آتروفی عضلانی و پوکی استخوان در زمین و فضا یاری کند.

تصویر چهار) یاسمین مقبلی، نمونه های سلولی را برای آزمایش گراویسنینگ سلولی پردازش می نماید.

منبع: اینستاگرام ایستگاه بین المللی فضایی

5858

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 2 آذر 1402 بروزرسانی: 2 آذر 1402 گردآورنده: hmvd.ir شناسه مطلب: 2337

به "تازه ترین تصاویر از یاسمین مقبلی و همکارانش در ایستگاه فضایی بین المللی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تازه ترین تصاویر از یاسمین مقبلی و همکارانش در ایستگاه فضایی بین المللی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید